onsdag 3 juni 2015

Klar med tvåan

Igår kväll, 23.22 för att vara med exakt, så skickade jag in min sista uppsats för den här terminen. Alltså är jag nu klar med allt arbete för tvåan och det känns förjävla bra! Jag har varit otroligt skoltrött under hela våren så det känns så skönt att nu inte behöva göra något mer.

Så nu när jag inte sitter och skriver uppsats varje vaken minut - vilket jag har gjort senaste veckan - så ska jag försöka ta tag i bloggen igen. Jag kan ju även meddela att jag inom en snar framtid kommer göra en ny blogg, för jag gillar verkligen inte mitt bloggnamn. Jag tog det i sexan när jag var 13 och det känns ganska barnsligt nu.  Självklart meddelar jag här när jag byter.

Ha det fint så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som inte rör inlägget, mig eller min blogg kommer att tas bort.