måndag 29 juni 2015

Lost camera...

Nyss hemkommen efter tre fantastiska dagar på Bråvalla, jag borde vara superlycklig, bomba bloggen och Instagram med härliga festivalbilder och se tillbaka på dessa fantastiska dagar. Istället sitter jag här, lite lagom sur och irriterad. Jag blev nämligen av med min kamera någon gång under lördagsnatten, mellan 01.10 och 01.30 när vi gick från Calvin Harries ut till parkeringen. Om den är tappad eller stulen har jag ingen aning om, allt jag vet är att den inte låg kvar i min väska när vi kom tillbaka till stugan.

Så alla härliga festivalbilder är borta. Chansen att jag kommer få kameran tillbaka känns minimal, men jag ska ändå göra ett försök och kontakta polisen i Norrköping imorgon och se om de fått in den.

Men om man bortser från min förlorade kamera har det varit superbra. Jag har sett två av mina absoluta favoritband (All Time Low och Kent) och även mängder med andra bra band/artister, hoppat och dansat tills fötterna nästan gick av, träffat massa kul folk och bara haft det allmänt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer som inte rör inlägget, mig eller min blogg kommer att tas bort.